Hey Bolle!

Riep mijn moeder altijd toen ik nog een kleine telg was. Ja ik vierde de verjaardagen van mijn knuffels en ja, mijn moeder deed gezellig mee. Mijn moeder, een vrouw die geen schaamte kent en mij nog iedere dag weet te verrassen met haar frisse blik op dingen die alledaags lijken.

 

 

Fantasie zonder grenzen met een frisse blik in combinatie met verstand van zaken. Zo zie ik Bolle Creative ook.

Marco Visscher (Bolle Baas Creative)

Bolle Creative richt zich op langdurige online content marketing.

We bedenken, we maken en we doen de online nazorg. Bolle combineert kennis en creativiteit met data om tot de beste strategie te komen.

Als merk heb je in ieder geval één ding duidelijk: je verhaal. Toch grijpen merken wanneer ze online de doelgroep willen bereiken snel naar kortstondig tikkertje spelen met influencers. Zonde, als je het Bolle vraagt!

Zijn de views en de likes voor jouw merk of de influencer?

Natuurlijk, er zijn voorbeelden van samenwerkingen waarbij influencer en merk elkaar versterken. Maar helaas staat het internet ook vol inspiratieloze campagnes met influencers die vandaag jouw merk promoten en morgen weer een andere.

OMG, deze shampoo heeft echt mijn leven veranderd. Wil jij dit ook, klik dan op de link in de beschrijving!

Bolle wil niet alleen je doelgroep bereiken, maar liever een fan-base opbouwen. Daar is een hoop voor nodig. strategie, creativiteit, hoge productiewaarde van de content, goede teksten, in gesprek gaan met de fans en kennis van data. We kunnen je gaan vermoeien met termen die te veel gebruikt worden maar niemand snapt. We kunnen het ook eerlijk en simpel houden. Zodat jij op een borrel kan opscheppen. Toch fijn.

 

Bolle Creative

KvK: 70657513

Volg Bolle op: